amaretemaxime

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Beaa Svenssonn - 8 mars 2012 16:08

Heeej! 


Sorryy f;r att jag inte har bloggat, men ass[ jag har inte haft n[gon dator.

Dessa dagar har vart r'tt chill, :D Hela veckan har serri vart lugn, f;rutom idag i skolan , jag satt och skakade f;r att vi skulle l'sa en sak p[ engelska i grupper, jag har s[n scenskr'ck s[ det finns bra inte :o

Mina dagar har ju d[ vart helt okeej ! Hela veckan, f;rutom en sak, jag har f[tt magkatarr.. Fml tyyp :o

Jaja, det 'r la bara att f;rs;ka ;verleva..

Tror inte det kommer att g[ men iaf..

Just nu sitter jag och lyssnar p[ musik p[ v[ran SONOS, det 'r typ en h;gtalare som man kan synka musik till fr[n datan och mobilen, tex SPOTIFYYY ! :D Den 'r j'tte bra faktiiskt !

I mrn h'nder inte ett piss, men p[ l;rdag ska jag , mamma, pappa och Eric, till Uddevalla och tr'ffa min bror och hans tjej, och hennes barn  ! Kuliiigt ! P[ s'ndag blir det packning. Sen kommer jag ju d[ inte blogga mer p[ tv[ veckor, mmen jag kommer tillbaka k'ra bloggl'sare ! I PROMISE !

Men nu orkar inte jag blogga mer, pusshej ! <3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan !
Jag är en tjej på 13 år som fyller i September. Jag älskar djur, och mina bästisar Frida och Evelina !
Men nu får ni allt ta och följa min blogg tycker jag :33
PUSS !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är bäst ?
 Justin Bieber
 Avril Lavigne
 50 Cent
 Eminem
 Elvis Presley
 Amanda Fondell
 Moa Lignell
 Darin
 Eric Saade
 Du själv
 Skrillex
 Dubstep
 Lordi (WTF)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards