amaretemaxime

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Beaa Svenssonn - 9 mars 2012 18:24

Hejhej ! Idag sitter jag vid mammas dator och kan därför blogga :3

Har lånat en väldigt bra bok av Ewe, inte ofta jag läser, men jag har läst 80 sidor och är helt såld ! "vampire academy- törst" första boken i serien såklart ;)

Igår och idag har jag vart duktig och träna också ! ;) Igår sprang jag 4 km på våran crosstrainer och 6 km på crosstrainern idag :3

jag känner mig faktiskt duktiig :)


Idag i skolan har det vart helt chill, alma var nära på att bli utslängd från klassrummet på två eller tre lektioner.. Busiiga alma, hon pratade för mke och skrek hela tiden :o

Och jag har skämt ut mig lagom mycket när jag och julia har gått i korridorerna, haha! gått runt och sjungt "shout it out" när jag har haft på låten i headset så att ingen har hört muiken, dom har bara hört mig sjunga och se mig dansa.. haha det var en sådan "bjud på mig själv dag idag" HAHA !


Nej nu orkar jag inte blogga mer, pusshek  !;*

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan !
Jag är en tjej på 13 år som fyller i September. Jag älskar djur, och mina bästisar Frida och Evelina !
Men nu får ni allt ta och följa min blogg tycker jag :33
PUSS !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är bäst ?
 Justin Bieber
 Avril Lavigne
 50 Cent
 Eminem
 Elvis Presley
 Amanda Fondell
 Moa Lignell
 Darin
 Eric Saade
 Du själv
 Skrillex
 Dubstep
 Lordi (WTF)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards